Elke dag maken we gebruik van vele apps om de dagelijkse dingen een stuk eenvoudiger te maken. Flitsmeister om de files te checken, Parkmobile voor het betalen van uw parkeerticket en het laatste nieuws wordt gelezen via NU.nl. Een vergadering kan soms best intensief zijn en daarom hebben wij onderzoek voor u gedaan naar handige vergader apps om zo uw bijeenkomst een stuk effectiever te maken.
Lees verder »
Hoe hoog leg jij de lat? 5 Tips om het uiterste uit je congres te halen
Tessa Harkema is de evenementencoördinator bij Flint. Ze werkt veel samen met organisaties die congressen en evenementen organiseren, en daagt hen graag uit om de lat hoog te leggen. Ze geeft 5 tips om het uiterste uit je congres te halen.
Lees verder »
7 tips voor een geslaagde follow-up
Follow-up: het ondergeschoven kindje in de organisatie van een evenement. Zonde, want de gegevens van bezoekers zijn ontzettend waardevol voor het opbouwen van een relatie. Lees hier hoe je een succesvolle follow-up organiseert.
Lees verder »
Congres locatie vinden? Organisatoren vertellen waar zij op letten
Wat zijn nou aspecten die congresorganisatoren waarderen aan de regio Amersfoort? Lees de bevindingen van organisatoren nu zelf!
Lees verder »
Hoe we de Dag van de Stad in de wacht hebben gesleept
Een paar nieuwtjes en achtergronden over de Dag van de Stad, wat op maandag 29 oktober 2018 plaatsvindt in Amersfoort. Een quote van de organisatie: “Dankzij een overtuigend Bidboek vindt de dag dit jaar plaats in de Amersfoortse Wagenwerkplaats.”
Lees verder »
5 tips om je eventbudget op schema te houden
Geen geld, geen evenement! Een begroting is de ruggengraat van elk evenement en het is bepalend voor het succes of falen van de evenementenplanning en -coördinatie ervan. Het samenstellen van een zorgvuldig doordacht budget dat al je uitgaven en inkomsten omvat is een goed begin. Waar de meeste evenementmanagers niet bij stilstaan is het voldoen aan de voorspellingen die zij hebben gedaan.
Lees verder »
CAPIGI het ‘drie-in-één’ event in Amersfoort ervaren als groot succes
Met ongeveer 100 deelnemers uit verschillende Europese landen kijkt het CAPIGI team terug op drie inspirerende dagen. Naar aanleiding van de reacties van de aanwezige sprekers, sponsoren, hackers en conferentie deelnemers kunnen de Stichting CAPIGI Foundation en AeroVision B.V. met trots zeggen dat het een zeer succesvol evenement is gebleken.
Lees verder »
Hoe promoot je jouw evenement?
De datum is vastgelegd. De locatie is geboekt. Nu is het tijd om ervoor te zorgen dat de aanmeldingen binnenstromen. Weet je niet goed hoe je jouw evenement het beste kunt promoten? Je hoeft geen groot reclamebudget te hebben of BN’ers in te zetten. Wij geven je must do’s voor een volgeboekt evenement!
Lees verder »
5 voordelen van een teambuilding activiteit voor je bedrijf
Succes bereik je samen en daarom is het belangrijk dat jij en je team goed kunnen samenwerken. Dit is immers ook het geheim van succesvolle organisaties. Door goede communicatie, een hoge productiviteit en tevreden medewerkers bereik je meer. De goede sfeer die hieruit voortkomt op de werkvloer zorgt er voor dat alles net wat makkelijker verloopt en dit is terug te zien in de resultaten van het bedrijf.
Lees verder »
Een betaalbare en creatieve opstelling maken met beeld
Budget is een beperking voor bijna ieder evenement. De wensen van je klant reiken echter wel tot in de hemel. Wat doe je dan? Showdesign stelt graag een paar creatieve en betaalbare alternatieve voor
Lees verder »
Van stil luisteren naar kennisfestivals
Het is inmiddels een duidelijke trend: Het zakelijke evenement als kennisfestival. Geen lange zits meer maar ongedwongen leren tijdens het zakelijke evenement. Dat past helemaal bij de filosofie van LeMar Events, mensen in beweging zetten en ze raken tijdens het evenement.
Lees verder »
Do’s and dont’s voor je goodiebag
Wij hebben er allemaal wel eens mee één naar huis mogen nemen, een goodiebag. Na het bezoek van die ene keer op de beurs of dat festival met al die gesponsorde kraampjes. Op een rustig moment bekijken we hoeveel moeite het bedrijf heeft gedaan om een goede indruk bij ons achter te laten.
Lees verder »